API چیست؛ همه چیز راجع به زبان ارتباطی اپلیکیشنها وبرمز

تبلیغات بنری ساده مثل بقیه پلتفرمها طرحی گرافیکی بهصورت ثابت یا متحرک است که روزبهروز اثرگذاری خود را از دست میدهند. یک سیستم یا پلتفرم آموزش آنلاین نباید منحنی یادگیری تندی داشته و در عوض کار کردن با آن ساده باشد. بهعبارت دقیقتر، اگر هدف از برگزاری کلاس آنلاین رسیدن به بیشترین یادگیری با استفاده از تعامل در محیط کلاس باشد و قرار باشد کلاس آنلاین فضایی نزدیک به فضای کلاسهای حضوری داشته باشد، باید قید برگزاری کلاس آنلاین با پلتفرمهای پیامرسان یا شبکههای اجتماعی را بزنید. امروزه اکثر ، ای پی آی های وب هستند که دادهها و عملکرد یک برنامه کاربردی را از طریق اینترنت در معرض دید قرار میدهند. امکان برقراری ارتباط و تبادل داده بین نرم افزارهای مختلف را فراهم میکنند و تضمین امنیت آنها برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، نقض دادهها و دیگر آسیب پذیریهای امنیتی بسیار هیراد مهم است. این نرم افزار تدریس مجازی در کنار قابلیتهای خوبش یک اشکال هم دارد؛ اینکه تمامی اطلاعاتی که در آن اشتراکگذاری میشود بعد از جلسه در دسترس کاربران نخواهد بود. : این مورد یک نوع نرم افزار سایبری تروجان است که برای به دست آوردن پول از رایانه شخص یا سازمانی که بر روی آن نصب شده است، دادهها را رمزگذاری کرده به گونهای که غیر قابل استفاده بوده و دسترسی به سیستم کاربر را مسدود میکند.  ​​​​&;​​.

این پروتکل برای انتقال دادهها، به فرمت XML خاصی متکی است.

در نهایت ، دادهها را به وب سایت محصول، منتقل میکند. ای پی آی قدیمیتر از است و برای ارتباط با سرویسهای وب استفاده میشود. به عنوان یک رابط برنامه نویسی برای دسترسی به سرویسهای وب استفاده میشود. پلتفرم آموزش و سنجش گاما از سال 1393 شروع به کار کرد تا بتواند در بستر وب مطالب مفید و کاربردی را به مخاطبان خود ارائه دهد. -مانند -یک فراخوانی رویه از راه دور است که برای ارسال درخواستها و دریافت پاسخهای کاربردی میباشد. سرور پاسخی را با اطلاعات درخواستی به ای پی آی ارسال میکند. این پروتکل از به عنوان فرمت داده استفاده میکند و بستههای داده ارسال شده را با استفاده از پروتکل یا به سرویس دهنده ارسال میکند. این پروتکل برای انتقال دادهها، به فرمت خاصی متکی است. با افزایش استفاده از های وب، پروتکلهای خاصی برای ارائه مجموعهای از قوانین تعریف شده یا مشخصات ای پی آی به کاربران توسعه داده شدهاند که انواع دادهها، دستورات و نحو پذیرفته شده را ایجاد میکند. این خصوصی برای کاربران خارج از شرکت در دسترس نیستند و در عوض برای بهبود بهره وری و ارتباطات بین گروههای مختلف توسعه داخلی طراحی شدهاند.

داخلی فقط درون شرکت یا سازمان به کار میروند و از دید کاربران خارجی پنهان میمانند. برای مثال یک شرکت فروشگاهی برای مدیریت محصولات و سفارشها ایجاد کرده است. در این روش، چندین با هم ترکیب شده و خروجی نهایی از دادههایی ایجاد میشود که از ترکیب دادههای ورودی ای پی آی ها به دست آمده است. به عنوان مثال، شبکه گلو () در اسکاتلند برای دانش آموزان و دانشجویان استفاده میشود. در کل امنیت شبکه شما توسط کارها و ابزارهایی تامین میشود که شما برای جلوگیری از دسترسی افراد یا برنامه های غیر مجاز به شبکه و دستگاه های متصل به آن استفاده میکنید. در این پروتکل، ارتباط بین کلاینت و سرور از طریق مشخص میشود و دریافت پاسخ از طریق یا میباشند. در این پروتکل، فراخوانی روشهای موجود در سرور توسط کلاینت از طریق یا انجام میشود. در حالی که فایروالها و حفاظت از ورود حملات خارجی به شبکه جلوگیری میکنند، پیشگیری از نشت دادهها () مانع از انتقال دادههای داخلی به خارج از شبکه میشود. در واقع برای این منظور استفاده میشوند که بخشهای مختلف سازمان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، دادهها را به اشتراک بگذارند و به صورت موثر مدیریت شوند.

نباید هیچ وقت فرض شود که شبکه کاملاً امن است.

تهدید در فضای مجازی - جرم محسوب می شود؟ - موسسه حقوقی بیان امروز به عبارت دیگر، وب سرویس یک مکانیزم است که به برنامهها اجازه میدهد تا با یکدیگر از طریق پروتکل و با استفاده از پیامهای یا ، اطلاعات را به اشتراک بگذارند. این امکان را برای برنامه نویسان فراهم میآورند تا برنامههای خود را با پلتفرمهای دیگر به اشتراک بگذارند و از قابلیتها و امکانات سرویسها و پلتفرمهای مورد نظر استفاده کنند. در مقایسه کیفیت پخش پلتفرمهای نماوا، فیلیمو و فیلم نت همین قدر بگوییم که همگی در یک سطح بوده و از کیفیت پخش بالا و ایدهآلی برخوردار هستند. یکی از بزرگترین پلتفرمهای شبکه اجتماعی در روسیه است و دارای ویژگیهای کاملاً مشابه فیسبوک است. نباید هیچ وقت فرض شود که شبکه کاملاً امن است. در رابط کاربری هیچ قابلیت مشاهدهای وجود ندارد، به این معنی که ایپیآی ها دادهها را در رایانه یا برنامه تبادل میکنند به صورت یک اتصال یکپارچه در اختیار کاربر قرار میدهند. با استفاده از ، میتوان اطلاعاتی مانند عملکرد خدمات و دادهها را به صورت زنده رصد کرده و مدیریت کرد.