انواع مدل های دندهای و اتوماتیک ازکی وام (8)

هرچند اگر کمی ریسک پذیر باشید میتوانید با خرید ام جی دست دوم، از شتاب و هندلینگ بسیار بهتر و ایمنی بالاتر و ساختار چهارچرخ متحرک بهرهمند شوید. تمامی اینها در کنار ثبات نسبی وزن در قیاس با مدل تنفس طبیعی باعث شده که نمونه توربو برخلاف مدل قبلی از شتاب قابل قبول و واکنشهای مطلوب به پدال گاز بهرهمند باشد و حس لذت رانندگی را “تا حدی که از این کلاس بدنه و رده قیمتی انتظار میرود” به مشتریان منتقل نماید. همچنین از نظر فضاسازی نیز هایما شرایط نسبتاً خوبی دارد و هم در داخل کابین و هم محفظه صندوق عقب، جای کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد. از لحاظ کیفیت هم شرایط قابل قبول به نظر میرسد و رویه نرم داشبورد و صندلیهای خوش ساخت هایما حس خوبی به انسان منتقل میکنند ،هرچند در برخی موارد شکایتهایی هم از به صدا افتادن زودهنگام کابین به گوش رسیده است. ​.


روغن موتور خودرو

در خصوص گزینههای ایمنی هم وجود ترمزهای چهارچرخ دیسکی مجهز به و ، سیستم کمکی حرکت در سربالایی ، کنترل پایداری الکترونیکی ، کنترل کشش در کنار کیسههای هوا برای راننده و سرنشین کناری بههمراه ایربگهای جانبی (در مجموع چهار عدد) تا حدودی امیدوار کننده است هرچند هایما توربو توسط موسسات معتبر مورد آزمایش ایمنی قرار نگرفته و در نتیجه نمیتوانیم در خصوص میزان امنیتش، با خیال آسوده سخن بگوئیم. برای شتابگیری انتظار میرود که خودروی جک با توجه به موتور حجیمتر، گشتاور بالاتر و گیربکس دوکلاچه بتواند عملکرد بسیار بهتری نسبت به خودروی هایما توربو داشته باشد، اما پس از انجام تست تجربی شتاب توسط خودروبانک، نتیجه با آنچه که در ذهن داشتیم مقداری متفاوت رقم خورد و برتری شتاب جک نسبت به خودروی هایما توربو به قدری اندک بود که نتوانستیم این پیروزی را به عنوان یک عامل تاثیرگذار و یک برگ برنده در انتخاب مشتریان معرفی کنیم. ​​​.


تعاریف میل لنگ و پیستون را برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعامل تعداد بیشماری از اجزای داخلی برای ایجاد حرکت ایمن در تقریباً همه اشکال ماشین آلات مشاهده کنید. هایما توربو با بهرهمندی از چهره مناسب، کیفیت سواری قابل قبول، سطح آپشن و شتاب کافی میتواند رقیب جدی برای محصولات این رده قیمتی به حساب آید. دیگنیتی برخلاف رقیب خود چری تیگو 7، به عنوان یک خودروی کراساوور اسپرت معرفی شده است، درحالی که چری تیگو 7 را به عنوان یک خودروی کراساوور لوکس چینی میشناسیم و این دو ویژگی با توجه به طراحی بیرونی و داخل کابین و مقایسه آنان با یکدیگر، بخوبی قابل تشخیص است. رقیب اصلی هایما توربو در بازار چه خودرویی است؟ اما تارا که نمونه ایرانیزه شده پژو ۳۰۱ است و از سال ۱۴۰۰ تا کنون در بازار حضور دارد و در این مدت انواع و اقسام حاشیه های مثبت و منفی داشته است. به همین دلیل، چری برای آنکه دوباره نگاه مشتریان را به این خودرو برگرداند، پسوند «پلاس» را به نام این خودرو اضافه کرد و به این ترتیب، مدلی جدید از جتور با نام خلق شد؛ خودرویی که بهمن موتور قرار است آنرا با نام فیدلیتی پرستیژ در بازار کشورمان عرضه کند.


خودرو فیدلیتی هایما S7 توربو از آپشنهای رفاهی مناسبی نظیر: فرمان برقی، نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به رهیاب ماهوارهای، دوربین 360 درجه، چراغها و برفپاککن هوشمند، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه وسط الکتروکرومیک مجهز به نمایش فاصله تا مانع، آینههای جانبی برقی با سیستم تاشونده، چراغهای مخصوص روز، تنظیم ارتفاع چراغها از داخل، نشانگر فشار باد تایرها، سامانه ورود و استارت بدون کلید، کروزکنترل، سانروف چند حالته برقی، صندلی راننده مجهز به تنظیمات برقی و گرمکن صندلیهای جلو بهره میبرد که برای خودرویی در این رده کافی هستند. از طرف دیگر، ایرانخودرو در تارا از نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ همان پیشرانهٔ نامآشنا و محبوب خود یعنی TU5 استفاده کرده که با تغییراتی مثل تجهیز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها، حالا ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که کمی نسبت به نسخهٔ ماشین‌های لوکس وارداتی در ایران – آکادمی مالی مسعود قبلی بیشتر است. روغن ترمز نیروی پدال ترمز فشرده شده را میگیرد، آن را به فشار تبدیل میکند و این فشار را به ترمزهای جلو و عقب میفرستد تا خودرو را متوقف کند. همچنین در قیاس با تیگو 5 هم با توجه به اینکه هایما توربو قیمتی نزدیک به نسخه تنفس طبیعی تیگو 5 دارد، میتوان را در اکثر پارامترها برتر دانست، مگر اینکه تیگو 5 توربو تازه وارد، با مقداری کاهش قیمت به عنوان رقیبی نزدیکتر وارد میدان مسابقه با هایما توربو شود.