مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان

فهرست مطالب

پلتفرم های داخلی برادران محمدی بنیان گذاران دیجی کالا هستند که توانسته اند با اصول مشتری مداری نه تنها به فروش فوق العاده و سود هنگفتی دست یابند بلکه در نشریات خارجی مانند اکونومیست و واشنگتن پست نیز بعنوان استارت آپ ایرانی بسیار مطرح یاد شود. بنابراین از ارتباط دقیق آن کالا یا تکنولوژی با بخش صنعت، معدن، بهداشت و درمان، کشاورزی، خدمات و غیره باید دقیقا از راه ارزیابی عوامل متعدد به میزان مورد نیاز آن کالا، آمارهای دقیق و منطقی و مورد قبولی را کسب کنیم. شرکت های متقاضی باید از قسمت ” ثبت نام و ارزیابی” و سپس بخش “سامانه ثبت نام شرکت ها و موسسات دانش بنیان” وارد سامانه ثبت نام شوند. در نتیجه، میتوان گفت که بخش برنامه نویسی موبایل برای فرانت اند اپلیکیشنها به طور زیادی به برنامه نویسی بک اند موبایل متکی است و با آن ایرانی ادغام شده است. به طور مثال شما تلاش می کنید تا سایتی همچون اسنپ با 50 میلیون سرمایه راه اندازی کنید، تمام هزینه ها از جمله خرید سرویس، استخدام نیرو، اجاره مکان و … به طور کلی به شرکت یا موسسه ای که از لحاظ فنی، مالی و سیستمی پارامترهای مورد نظر آیین نامه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان را دارا باشد، دانش بنیان گفته می شود.  ​​​ ​​!

استارت آپ ایرانی

چرا که این سرویس نیز تحت وب است و مرورگرهای رایج کنونی مانند فایرفاکس، کروم، Edge ،Safari و اکثر مرورگرهای دیگر از آن پشتیبانی میکنند. در این خصوص، برنامه جدیدی را برای شرکتهای نوپا در دستور کار داریم که یک طرف آن وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی است و ما ۷-۸ پیشنهاد ارائه داده ایم که مسائل بیمهای دانش بنیانها به گونهای تسهیل شود که شروع کسب و کار برای تیمهای فناور و ایجاد شرکتهای فناور و دانش بنیان راحت تر بشود. باید ابتدا مشخصات محصول یا خدماتی که قصد ارائه آن را دارید مشخص کنید و در مرحله بعدی نیز باید اطلاعات مربوط به شرکت را داخل طرح توجیهی بیاورید که شامل اطلاعات اقتصادی و نحوه کار شرکت میشود. متقاضی می بایست جهت ثبت اطلاعات شرکت ابتدا از نوار ابزار بالا فیلد ” ثبت اطلاعات ” و سپس ” ثبت اطلاعات شرکت ” را انتخاب نماید. بسیاری از افراد گمان می کنند برای دانش بنیان شدن، باید از ابتدا شرکت و یا موسسه ای دانش بنیان ثبت نمایند، در حالیکه چنین نیست. برای ثبت نام دانش بنیان باید چند سال سابقه فعالیت شرکت باشه و اینکه برند و لوگو شرکت هم باید ثبت شده باشه یا خودتون زمان دانش بنیان کردن شرکت این کارو انجام میدید ? ​​.

در این صفحه نحوه دانش بنیان شدن و نحوه تبدیل شرکت به دانش بنیان توضیح داده شده است. لازم به ذکر است در تمامی قسمت های فرآیند تکمیل اطلاعات، شرکت، پس از ثبت اطلاعات بایستی به روی دکمه “ذخیره” که در انتهای هر صفحه قرار گرفته، کلیک نماید. چگونه شرکت دانش بنیان چرا ثبت کنیم؟ 2. حداقل ۳ سال سابقه فعالیت کاری یا علمی در حوزه فعالیت شرکت و یا سابقه مدیریتی داشته باشند. از جمله مهمترین مدارکی که برای ثبت شرکت و ارسال درخواست ثبت شرکت موردنیاز هستند میتوان به مدارک تخصصی و شخصی خود شما، مدارک کاری و… نام شرکتها در همان ابتدای تاسیس انتخاب میشود و باید توسط کارشناس اداره ثبت شرکتها به تایید برسد. این مجوزها شامل موارد متعددی میشود که دریافت هریک از آنها ممکن است هزینهای را برای شما سامانه ایرانی و بومی احراز هویت کاربران نیوان داشته باشد. درصورتیکه قصد دارید در کمترین زمان ممکن این مجوزها را دریافت کنید بهترین راهی که پیش روی شما قرار دارد این است که یک مشاوره تخصصی را از مجموعه ما دریافت کنید. باید در نظر داشته باشید که ارزش گذاری بر روی استارت آپ ها، ارزش آنها را در آینده مشخص می کند، به عبارت دیگر میزان رشد را نشان می دهد.

پلتفرم های داخلی شرکت بعد از تکمیل اطلاعات خود و بارگذاری اسناد مربوط بایستی به قسمت ارسال درخواست دانش بنیان مراجعه نماید و به روی درخواست نهایی کلیک نماید. این مدل کسب و کار از طریق دریافت کارمزد یا کمیسیون در تراکنشهایی که روی پلتفرم انجام میشود، درآمد ایجاد میکند. چالشی که دی این خصوص وجود دارد این است که این دو پلتفرم با هم متفاوت هستند و برای ساخت اپلیکیشن به روش بومی لازم است برنامه نویسی موبایل برای اندروید و iOS به صورت جداگانه انجام شود و برای هر کدام هم زبانهای برنامه نویسی و ابزارهای متفاوتی استفاده میشود. این خدمات مشاوره برای پاسخدادن به این سوال که چگونه شرکت دانش بنیان ثبت کنیم؟ در حالت کلی نحوه دانش بنیان شدن این است که، شرکت یا موسسه ثبت شده باید تاییدیه دانش بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت نماید. پس از آن از دوره یازدهم ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متولی ارزیابی و اعطای تاییدیه دانش بنیان به شرکت های متقاضی گردید.